Adult-tvek



Ville mest bara göra er uppmärksamma på att detdär vuxna jag nämnde förut gick år skogen, jag har gått och droppat min kodbricka. Eller slarvat iväg den, i viklet fall som.. MOG1. På seriöst alltså, vuxet att slarva bort nödvändigheter för att entra internet-banken. Hej och hopp, då räknar jag iskallt med ett astankat konto på min shoppingtur under morgondagen. Spenderar pengar jag inte har och blir nekad köp, vuxet. Slösar på de få spar-slantar jág ligger inne med och kommer hem med smink. Jag är fruktansvärt sugen på ett nytt stift, taskigt läge när Kickan skickade ut 20% i veckan. En halv go skugga skulle vara på sin plats också kanske, ni ser själv. Utan koll på kontot kan det sluta hur bra (eller dåligt...) som helst. men ännu slipper jag resonera vuxet. Hela 2 veckor till.

Under månadens slut ligger också tre födelsedagar, bara för att spä på mitt redan knakande cashfloow. 1/3 finito, raka spåret från mina numera hemmakvarter. Two to go. Det sliter på plastkortet damer.

Kommentarer
stenkastarn säger:

gillar detta

2011-02-20 | 01:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback