SNYYGG!



Min dator är tillbaka, med en fläkt som inte levererar brännskador efter 5 minuters användning. Därför får ni en snygg (yeeeaha) ego-bild. Speglar lite hur glad jag för tillfället är. SCHOOOL SUCKS. Så alla vet. Även om det idag schemamässigt bestod av hårtvätt, lite lockning och nageldekoration. Det va nice. Speciellt naglarna, mitt nya tror jag. Glitter. Färg. Bling. Come on!? Vad händer. Och pilligt och jävligt. Love-it. Och inte fan känner jag mig stressad heller över det faktum att det idag är exakt 3 veckor tills jag går på jullov, tills tre kurser avslutas och tills tre betyg ska vara satta. Inte ens av att veta att jag i 2 utav kurserna har massvis kvar, inte ens av det känner jag panik/livsångest/andnöd/LIVSKRIS eller åtminstone kunde jag ju få eld i baken. Nej, lugnt och sansat pladdrar damen vidare till er. Till mig. Till vem än jag skriver. Och försvinner iväg i tankar, i tvn.. I vadän som lockar mer än PM, CV, teckningar, mail, labbrapporter och annat totalt o-sexigt. Student, student, student. Varför känns ett halvår så långt!? Stuuudent. Inga måsten, inget plugg. Frihet. Bra där, nu har jag säkert mer lust att plugga. Tryck in minen på bilden igen, och tänk er 27ggr värre. Så ser jag ut nu.

Kommentarer
Anonym säger:

Vem är du kär i? ;o

2011-12-03 | 01:20:47
Anonym säger:

Vilken sorts kille letar du efter? Du sa du va kär i någon, vad heter han? <3

2011-12-03 | 03:45:18
Anonym säger:

Vilken sorts kille letar du efter? Du sa du va kär i någon, vad heter han? <3

2011-12-03 | 03:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback