14 dagar genom Mr Iphone


Köpte ett knall röd/oranget linne. Malin undra om jag slått skallen, jag med. Ni vet Ellan+färg!?



Det finns bara en - Och det är hon!!!


Vi drack äppelkake-shots och hade (ännu) en fantastisk utgång, tror jag.


Randoms.


Plåtade, skickade och skrev: "Har jag blivit en mjukis? Rosa skjorta. Virkade VITA shorts. Blir rätt för mig själv"


Spegel-posade i vanlig ordning


Fick en till vän med svart bälte..... Ah nog.


Fick ett monster-ryck och badade helt spontant i sopväder.


Plåtade, skickade och skrev: "Vänta. Tar en röd tröja!!?"


Köpte nya stövlar, också den otippad.


Klickade hem en naturalleeeeeeeeee bild


Är så glad för dig min finaste, allra bästaste vän. Och vi ska upp på väggen och in i en ram, min kalas-pingla.


HEj.


Polak-satan fyllde 18 och vi fira. Chokladmoussee, förfest hos Frasse 18 #2 (!!!) och hade en förjävlig utgång.


Vi tog groteska bilder hela bussresan.


Och vi fick en värd att slabba upp på FB.


Det bara borde få bli en permanent tatuering.


Och idag kom solen. Pool, sol och trädgårdsgoss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback