Thatgirl!!

En icke fungerande dator, en förlorad sladd och en dator på vift i Göteborg. Det ger oss en gammal bild, en MR. DEPP bild. Pirat-depp som vi helst känner honom. Jag kan inte påstå att det var en fantastisk utgång igår, jag var hemma redan 01.15. Första gången i mitt 18-åriga liv. Och ändå ska vi ut idag igen. En något mer taggad Kadanik tror jag. Ingen kläd/smink/hår -ångest. Det får duga. Vi påbörjar kvällen 19.30 och ikväll blir det bra, det ska den bli.
När jag slog upp ögonen imorse vid åtta var det klarblå himmel, nästan så att man vågade önska en stranden-dag. Icke, grått och jävligt är det. Och på dagen 10 dagar till skolstart. Fast med detta vädret kan man lika bra hänga i plugget nästan. Märk väl, nästan. Imorgon jobbar jag 12-17, min absolut sista arbetsdag på mitt absolut sista sommarlov. SKÖÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback