Svävar lite bara

Hej ni. Oj, va bra livet är förtillfället. Jag svävar lite, jag hoppas ni också svävar. Det behövs för att orka med "sommarens" väder. Strax skoldags igen och allt som distraherar tankarna är okej. Mer än okej faktiskt. Ni vet ingenting längre, har ingen koll. Inte jag heller så det går på ett ut. Jag bara hänger, glider runt och gör mest egentligen ingenting. Och det är jag trött på. Så vad gör vi? Vi konstaterar att sommarlovet suger utan bra väder i allmänt. Bara degar bort livet. Det finns glimtar i detta negativa lovet, bra glimtar. Som får en att le lite extra och vara lite extra löjlig. Och sen har vi Mallan, min partner in crime. På riktigt. Och kajjan självfallet. Ni, vi. Ah, ville mest ge er också en funderare. Ni får alltid lite kryptiska inlägg, lite svårtolkade eller kanske snarare inlägg att tolka hur ni vill. Men där någonstans landar vi, i tankeverkstaden. Ingen vet upp eller ner, ut eller in. Men att le är bra. Inombors och utanpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback