Det snurrar i min skalle



Jag har nattlig gäst. Mallan, såklart. Hon är mer däckad/klubbad/sovande än en säl. Fantastiskt och där ska jag också vara inom 8minuter max. Förvirrad och virrig har jag varit på sistone och imorgon är det 1 September. Skolan knatar och det är rätt skönt nu när det tickar på. 08.30-16.30 imorgon är dock en face-slap, men vi grabbar den manligt och räknar snart 8v tills höstlov. Projektarbetes planering har också den drivit min hjärna till vansinne, att trycket börjar bli en dos för bra är enkelt att se. Jag vill åka häår ifrån nu, nuuu. Till värme men mestadels till en tillflyktsplats något annat än Helsingborg för en rejäl tankerensare och re-kick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback