Wazzzzzaa

I vanlig ordning, LAM UTGÅNG. Kan det bli sommar och goa ute kvällar, n-uu. Värdelös musik, fattigt på folk och allmänt jävla segt. Jag fyllde som ni vet 18 för mindre än två månader sen och redan känns det som samma gamla skit varenda helg, sådär lagom halv kul. Gröningen och sommar, nattbadande och strandhäng. Aiipapí vad jag längtar. Och någon kan väl offra sig och dumpa en hög snygga manligheter där nån gång, inga sugpropps-dansare/dregg på dansgolvet, inga 14+ liknande taniga killar, Mr. Självförtroende med icke-existerande kaktusar under armarna eller stekare med solbrillor i nattvimlet. Då vet vi vad som behöver jobbas på, och vi går vidare. Jag har en Iphone med fin kamera, den är tom. Det kunde jag iallafall ha ägnat några minuter åt, att kunna leverera er några plågsamma party bilder.

Och min Redhead är uppe i Göteborg. Det vill jag också vara, eller kanske är det bara vårt osynliga rep mellan oss som är lite väl uttänjt nu när hon befinnar sig där. Kanske det mest tragiska av allt ändå är att hon har inte ens varit borta ett dygn än. Kadanik, KryddarN. Kom hem på hemmaplan, genast ditt slafs.

Och till min önskefarbror; Ett monster påskägg toppat med deg skulle sitta jätte fint, faktiskt. Nu när vi ändå är inne på det spåret. Frulle och igång dragning av dagen, ja man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback