Walla heey

im going studing, like 12weeeks. Hajar ni som min måste-rygga väger?? Det återstår totalt fyra hela veckor skola och jag har en milj.. vänta, TRILJON saker att göra. Men efter idag känner jag mig på något sätt redo att bita tänderna i alla sura äpplen jag plockat på mig under terminen. Ikväll börjar vi att gå mot något kallat fritid och pluggar av oss. En hel drös med roliga arbeten att beta av, jihaa. Min skolanda har långsamt dansat sig i botten och nu går det fan knappt att klättra upp, men satan. Jag ska göra det. Boostar upp mig i takt med vädret ute och med min monster-bra musiksmak, mina numera salladsmåltider och mina gossiga vänner. För djävulen, nu gasar vi mot sommarlov.

Måste kirra er en ny design också, kanske en aktiv bloggerska också. Det ska jag bli det med förresten. Nu genast. Så vi ser fram emot en Maj-månad full proppad med plugg, blogg och sol-häng.

Kommentarer
Philippine Showbiz säger:

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-05-03 | 15:18:57
Bloggadress: http://philippine-showbiz.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback