Spaa treatment



Jag blev kidnappad idag. Med förfäran, på riktigt. Jag hatar, observera HATAR, överraskningar. Men min 18års present kickade i gasen 14.30 i em. En busstur med skakningar i benen, monster-ångest, livskris och självmordstankar. Inte ett ord petade de ur sig, inte en glimt. Jag gissade vilt och febrilt, paintboll, militär-övningar, u name it. Mina chansningar var många men inte i närheten. Jag fick i min present en packlista, oömma kläder, gummistövlar/rejäla skor, vantar, mössa och annat skogsmaterial. Damer och bananer, jag blev grundlurad. Åt det bra hållet. Gosse-goo på spa med Jacuzzi och massage. Det valsar ju genast upp topp 3 på presenter. Mina fina vänner vaa?

Me likeee uuu comprendee?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback