Long day

Det ahr varit malmö idag, veckans ikke-goda-uppdaterings-dag. Det har varit en bra dag, riktigt bra. Samt en ovanlig dag. Nog för att jag bukar ha modeller att sminka, men modeller utan hjärta och hjärna är relativt sällsynt. Jag talar givetvis om dockor, för er som tror jag hoppar på blondiner. Fyra stycken prima tysta donnor, det var tixigt. De ska upp och tävla på Elmia i SM för frisörer i helgen, precis där jag också kommer befinna mig på lördag. Förutom dockorna hade jag 4 personer med både hjärta och hjärna. 20-tal och 90-tal gick jag loss på idag. Svarta sträck till ögonbryn och liten plutig mun, rosa skugga och rosa läppar. Hemkomst och matansamling med hela klanen, stora bordet och släkten samlad för en traditionell spagetti&köttfärssås. Kvällen blir magiskt kort är man tillbringa fler än de 12 borta från hemmet. Låt oss göra sista delen av 6/4 bra via BB och fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback