Kyckling-lov-aweeei

Haka på mitt påsklov genom min Iphone:


Plöjde redheads garderob innan utgång tills jag kände mig fab.


Hade (Ännu en) LAM utgång. Med groteska bildresultat


Hade grillemys med mitt fyra-gäng. Återigen, monsterbra bild


Jag ville skänka er lite bild-kärlek och hade mycket röda läppar.


Jag satte efter 3 veckor äntligen upp mina egan målade verk.


Blev nyttigare än djur i hage och kaniner på fält.


Premiärade shorts, och bodde i dem.


Garvade monster-mycket åt dethär. Upplevde min sjukaste bussresa någonsin, igen kombat med LAM utgång.


Rullade ägg med drösen mor- och farföräldrar och ett gäng pensionärer. Hur gossigt som helst!!


Hade en trio reunion med just det, min trio.


Grillade potatis; GÖR ALDRIG DET.


Lyckades jobba upp en bränna i April, rejält nöjd kompis.


Avslutar med att ge er garvet intill sömnen. PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback