Eld i röven.... Nog

Jag har haft en bra dag, mycket bra. Precis som förutspått spenderat några timmar i solen, blivit sådär nysolat röd/brun. Ätit nyttigt har jag också gjort! Tagit en monsteriös cykeltur in till stan för lite vandring på Grönan och en kaffe på Mezo för att sedan dra cyklarna hemåt igen. Ingen hög standard på våra cyklar, klickande/dragande ljud, hoppande växlar, halv punkterade däck, saknande lampor. Det är katastrof. Jag vill bara ha en flätad, stor korg och en perfekt lagom sleten cykel. Det hade suttit som handen i handsken. Jag har redan bestämt att morgondagen ska bli en fixar dag, lite plugg, lite rensning, ni vet en sån dag som man alltid tar när man är ledig. Överbra ordning på rummet och få chansen att slänga lite gamla trasor man finner i den snart kommande organiserade garderoben. Tänkte även att hänga lite med er, det har varit så dåligt med de på senare tid. Kanske skulle vi lyda polskis råd och gör en vårrensning här, ny design=ny energi? Det vet i fasen. Vi ser undermorgondagen och jag vill beblanda mig med koder och konstiga siffer kombinationer ännu en gång. Godnatt på er nu vaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback