YEEEEEEEAH

Linda valsar rakt till kvalfinalen!! Det paret jag ville se vidare, go start. Faan jag älskar idol, kommer proritera bort fredagshändelser för att kolla på det i höst. Nörd eller ej, det är fantastiskt.

Morgondagen ligger inne med mina skolämnen jag toppar högt, modeteckning och makeup. Och endast de, inga matte pass eller samhällslektioner. 80-tal står på schemat och framförallt får vi inviga vårt nya smink, vi ska även få nya penslar. Ler här över ska ni veta, det har vi väntat på! Agerar fotograf och ger er givetvis en uppdatering på det nya penselkittet. Åhh, lite lit lycklig. Mitt skolmörker börjar lätta, trotsar naturens gång när vi nu närmar oss mörkare tider. Nytt smink, ny skola, riktigt bra praktik, elevkåren, fler lektioner med de kära frisörerna, möjligheter, event och mer inbitet intresse. Mmmm, hösten och tvåan ska bli bra. Det ska jag se till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback