Gay eller??

Claudia, polska vän. Mobbad och utskrattad pga sin blogg.. Citerar: "Känner mig retad och mobbad. Vännerna skrattar åt mina inlägg. Är jag en så dålig bloggare? :(" Var det ens en fråga? Lösenordsskyddad blogg nu, utan krydd. Eller så är jag bannad, dina läsare lär skjuta i höjden nu. Eller oj, nu kommer ju inte ens dina fans in (Jag, Jonna och Malin). Nöjd med zero?? Ganska waste att publicera inlägg då, fast du kanske skrattar åt dina 2 välskrivna rader hemma i din kammare. Ähh, över gränsen! Fortsätt skriv polski och få väck lösenordet, ingen mer mobbning. Lovar.......................



Har du tatt dig vatten över huvet?

PUSS VÄNNEN!!!!

Kommentarer
Anonym säger:

bloggen blev hackad av ngn random och skrev massa skit så fick en hel jävla kommentarer, valde att lösenordsskydda för ett tag framöver, återkommer senare helt klart

2010-09-07 | 18:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback