Plugg

Mmm, plugget. Redan halv 12 är det över och sista timmen spenderas åt elevrådet, tuff dag. Datorkunskapsbetyget har blivit uppskjutet och idag får vi förhoppningsvis svaret, slår mina drömmar om alla MVG i ettan in?? Jag håller tummarna. Förövrigt väldigt sleten idag, blää. Rusar på bussen och kilar hem till min säng och spenderar dagen in vågrät position. Normalt sätt skulle jag äta upp gårdagens rester och lensa frysen på glass, men fresh-start var det. Kirrar nog den där promenaden också, kanske. Motivationen saknas, men får väl fundera över mina kära sommarkilon. Vinterkilon får ej existera, då flyr stranden sommaren 2011. Slipper bussturen och rullar ner.. Nej, powerwalk blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback