P-R-O-U-D



Ohh, jag är stolt. Verkligen lycklig över att ej ha nerbitna, fula naglar längre. Ett nyårslöfte som gick igenom, stolt var ordet. STOLT.



Förövrigt borde mina lungor blöda, fruktansvärt hur mycket jag hostar. Består nog av 98% vätska dessutom, enda gången jag slipper fläka ut och in på halsen är när jag dricker. Fick en rätt go tillåtelse förut, att droga ner mig före skolan. Knapra piller var okej med farsan, i detta fallet. Just det, medicin och inget annat. Panodil, nässpray och halstabletter. Imorgon är vi ett team för att klara dagen i plugget, jag måste gå. Morgondagen bjuder på modellritande och smink. Den dag jag normalt mer än gärna drar mig upp ur sängen för, imorgonbitti är jag förmodligen inte lika taggad. Hoppas på några timmars sömn, tröttnar rätt snabbt på hosta och vattenklunkning...

Kommentarer
Anonym säger:

om jag inte minns fel hade du som nyårslöfte att ta hål i tungan oxå? :P

2010-09-14 | 06:03:07
Malin säger:

men ellan.................haha. Fortfarande jag som skriver juuu. har faktiskt tröttnat på de :((((((((((((((((((((((( haha

2010-09-14 | 06:56:14
Bloggadress: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback