Natural



Sminket är av, tänderna är borstade och jag är redo för sömn XL. Imorgon har vi sovmorgon, bör befinna mig på skolan 10.45 för en lektion Matte. Hur awesome?? Efter lunch väntar en lektion i fotografi, en lektion att längta till. Ohh, fredagar detta året sitter verkligen som en smeck. Världens nya Ikea är det förmodligen dags att valsa en sväng i imorgon med mamma, direkt efter plugget är tanken att vi ska besöka denna nya varmt välkomna inredningsaffär. En lugn morgon är bland det bästa som finns, underbar start på dagen. Duscha, käka och med omsorg välja och vraka i garderoben. Lägga makeupen på 45minuter och drabbas av akutklädångest 10minuter innan bussen ska gå. Hinna släppa iväg ett helt onödigt blogginlägg till er så att ni under er period på dagen då ni inte har något bättre för er än att spenderar en minut här, faktsikt har något att läsa. En vänlig själ, ni med. Älskar att ni checkar in och läser mina rader, tar del av mitt """super roliga liv""".

Ähh, till något vettigt: Det är nu mindre än halvvåret kvar till min efterlängtade 18-årsdag!!! Sinnessjuk längtan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback