MTV Video Music Awards/Göra ingenting

Startar i långsamt tempo upp min dag nu, tillsammans med MTV för första gången på säkert 8år. De visar reprisen på VMA och nu har jag fastnat. Lady Gaga regerar, 8 priser bla det tunga: Årets video. Ja, man skulle kunna mörda för att varit på plats. Eminem, Usher, min morgon kunde ju inte startat bättre. Sovmorgon kan vara det bästa som finns, att sova tills man vaknar. Min plan för dagen är att göra ingenting, bara låta tiden passera. Kanske plocka upp lite här, kanske bläddra igenom lite tidningar men fortfarande göra ingenting. Duscha, fixa krubb, rensa garderoben, hänga med er, plöja bloggar, hosta upp inälvorna... Ingenting, att bara göra ingenting. Så fantastiskt, det bästa jag vet. Denna dag gör jag det, ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback