Liar liar

Godis... Varför är det Guds gåva till människan?? Varför har jag ej ett sinnessjukt psyke så jag klarar att stå emot frestelsen? Varför får jag ej dåligt samvete nog till att gå ut och springa? VARFÖR?? Alltså sötsaker ännu en kväll, hejdå alla byxor utan gummiband i midjan. Idol är igång och ger kvällarna en mening, grymt duktig liten kille idag. Med andra ord låg han inne med minimum åldern 16.

Jim Carrey kan vara en av de skådespelarna som skänkt mig flest garv, dör halvt till hans film nu här. Min kära tv är inkopplad, livet faller på plats när man återigen kan slö kolla från sovplatsen.. Lovely!

Kommentarer
Classy - ung blivande mamma! säger:

Vinnaren av dagens blogg finns uppe på bloggen nu!



Hoppas din torsdag varit bra?

2010-09-10 | 01:32:40
Bloggadress: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback