Idooool

Ohoooo, Sassa är grym! Stort plus att hon kommer från lilla Helsingborg, håller alla tummar för henne. Dansen gick fint idag eller ja, det var roligt. Riktigt kul, röven är inte med i leken och det där med och shaka får bli hemläxa. på tal om läxa så har jag spenderat tiden före mitt favorit program traglat spanska. Senast jag slog upp en spansk bok var tragskt nog för 1,5år sedan. Sinnessjukt var åren tar vägen, nu är det lillbrossan som sitter med böjningar och verb. Lite sitter faktiskt i ryggmärgen, mer än jag trodde. Så får väl agera coach, förhoppningsvis snappar jag upp lite här och där på vägen. Mm, spansk geni och idol-fan där har ni mig!

Ring nu rätt nummer! Sassa!

Kommentarer
alexandra säger:

Sassa kom väl från Höganäs? :p

2010-09-29 | 12:59:09
Bloggadress: http://alexandrajeppsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback