Give me a BREAK

Mina inälvor flashar jag snart vilt med i webben om min hosta inte slutar hispa. Värmeböljan som i stunden valsar genom kroppen för mig mot tankar som att skala av mig skinnet. Tänkte visa mina senaste inköp, men Rudolf med röda mulen var ej mitt tänkta namn till det inlägget. Blek och glåmig, kallsvettig och sjuk. Usch, det är synd om mig nu signalerar hjärnkontoret. Fick nyss klartecken att det är okej med lite självömkan i mitt tillstånd. Låter som jag är antingen en cancer patient eller psyk tant, inget av det två alternativen; Jag lider av förkyldning. Rätt upp och ner, den har kapat benen på mig. En panodil, en kalldusch, en påse halstabletter och några outfits från Klingan.. Kan det hjälpa mitt tillfrisknande??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback