Fun story

Ohh, har legat inne med denna ett tag. Jag ska på utbildningskonferens, fancy va? Nämligen har jag gett mig in i Nicolais elevkår och ska sitta i styrelsen ett tag framöver. Därför fick jag chansen att åka upp på en utbildning över en helg i trakterna runt Stockholm. Ungdomar från hela Sveriges elevkårar kommer vara på plats och det vankas föreläsningar och grupparbeten. Jag är taggad, riktigt glad jag fick åka. Runt 200 elever från Sveriges alla hörn beräknas vara på plats. Tanken är att vi på fredagen den 8de Oktober (nästa helg) tar vi tåget till Malmö, vidare mot Stockholm och slutligen ner en bit för att komma till konferenshotellet i Nynäshamn. Hemkomsten sker ej förrens på söndagen, information om tider och liknande är vi ej uppdaterade med än. Fritt internet på hotellet, redan där verkar det ju strålande. Jag kan få bo med en främling i ett dubbelrum, då tackar jag för att datorn ska fungera fullt friskt. Detta kan bli hur kul som helst, laddad var ordet. Bilderna krånglar, minibilder bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback