En viktig dag

Idag var en viktig dag, mestadels för att jag fick reda på att morgondagen är skolfri. Förstår ni?!?!? En ledig fredag. Jag har helg nu, låååånghelg. Och fredagen är redan planerad, mysig fredag. Ett kärt återseende i form av fika med Jonna och Alex. Det var månader sen sist jag ens såg Alex, innan sommarens slut. Pinsamt är ordet.. Nu ligger dock ej dejt planerad, fika och en djurisk pratsund kan jag tänka. Lång tid att ta igen på kort tid. Kvällen ska spenderas med ur-gänget, vi har också hittat en dag! Det blir pizza, eller något mer amitiöst om vi slår våra kock-skallar ihop. Chirre, en gnutta dipp och mina pinglor. En fredag i toppklass kallar vid det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback