Blääääää

En timme till har vi håla, roligt såhär en torsdags eftermiddag. Dock slipper vi morgondagens mattelektion och får istället tampas med hemstudier. Inga klagomål mot det, en ledig fredag!!!! Troubles här i plugget igen, dålig information och klabb med mailen. Ähh, inget att haka upp sig på.

Befann mig för en stund sen på läkarcentralen för att kolla upp min hals. För er information liknar mina halsmandlar eller tonsiller som läkarna så vackert kallar dem. "De största jag någonsin sett", det va vad läkaren hostade ur sig. Någon operation är det dock ej tal om nu, förmodligen har jag en infektion i kroppen och därför har de förstorats. Alltså går det med största sannolikhet ner igen, men annars är de väl till att lägga sig under kniven... Happy days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback