Addicted






Likt mitt kära bildspel sitter jag numera, dock med min nya älskling i handen.

Finner mig själv sittandes, petandes och bara ler. Den är min och jag är överlycklig. Som ett barn på julafton sitter jag med min leksak, så fort en ledig stund finns. Fascinerande, jag är kär.

Dansen var så jävla rolig, jobbig och helt fantastisk. Mina lår är inte vad de kan vara, de kommer vara stela imorgon vill jag lova. SHAKKKKKE IT sammanfattar dagens lektion. Bröst och rumpa, jo jävlar "jag är på". Det lossnar väl, tre veckor sen skulle vi vara inne i det sas det. Svetten kommer rinna, får lära mig leva med det.. Usch, min värsta fobi; Att svettas. Åhh, önskar det var iallafall 2ggr i veckan. Helt ärligt, jag ska komma i form nu grabbar. Inte för att jag har en plan men jag är taggad, därför jag matade mitt sockerberoende med godis idag. Bra start..... Får väl ge mig ut i spåren och vandra lite, kanske till och med göra en tempo ökning och springa en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback