Wihooo

Lovet är igång och här sitter jag utan att göra ett skit. Hur fantastiskt????? Gårdagen gick bra, trots mina små stressprestationer. Sminkade en drös med brudar till Sos-festen, klirrade gå-bort-presenten till Alex, kirrade finfina sår (Med aningen dålig hållbarhet... Hehe), fixade busskort, fick en prefekt present av flickorna; Chips+choklad och en efterlängtad skugga från MUS, tack! Fyy, efter mina rus var jag på plats hos Drakula. Frysta fingrar, spindelväv, pumpor, svart pasta och mörker. Lilla Alex var 100% redo för oss. Ett gäng på tio brudar, lite mat och världens godaste efterrätt. Chokladmousse ska jag öva på, garanterat. Jag ligger inne med några bilder, dock har sladden fått ben och djurat här ifrån så det får vänta. Skrik, skräck (Hanna....), garv och en jävla massa snack. Tack hjärtat för en mysig kväll.

Det lutar åt Kevan ikv, men vem vet vart/hur det slutar.. Gött! Vet ni??? Vi har freaking lov.

Övermorgon, Sthlm....!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback