SOSIS

Fortfarande aningen lack över det faktum att Step up 3 inte visas på bio, men samtidigt sjukt nöjd. Mina kära, Gun och Jan, bakade kanelbullar och förut fick vi en liten leverans. Jag lovade mig själv ett slut på dethär men unnade mig själv lite extra. Trots all lyder jag bara namnet på dagen, "Kanelbullensdag".

Feta på en fancy strand eller snygga och smala på fin strand utomlands i sommar? Mest troligt landar vi någonstans hon runt alternativ ett. Min tanke och mitt mål är alternativ två, jag SKA röra på mig och jag SKA hård-dra ner på skitmat/godis/kakor/glass/COLA och övriga saker under kategorin; Bonus kalorier. Besviken på mig själv, kämpa.

SOSIS - Smal och snygg i sommar. Nytt motto, komigen.

Kommentarer
clådde säger:

ja för du är ju verkligen fofjn... fet och ful just nu..

2010-10-05 | 22:13:53
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback