Jag mår dåligt

Typ tatt ut mig med bloggandet i helgen, läskigt aktiv. Tänkte visa er en bild som får mig att må dåligt över utvecklingen de senaste två åren av mitt liv. Nedan följer en bild på mig från 2008, 2 år och några månader sen. Smal, perfekta ben, brun, ingen kass hy, perfekt hårfärg.. Kan ju fortsätta 5år till. Min fråga är; VA FAN HÄNDE?!?!? Mest tragiska dagen någonsin, mår psykiskt dåligt av detta. Nu mina damer och herrar, är detta så långt ifrån verkligheten så det finns inte. Att mina ben skulle se ut sådär existerar inte, att hårfägen skulle vara mot ord som perfekt är vi inte ens i närheten. Jag tänker nog börja gråta snart, detta är hemsk. Frågar man en viss mamma om ett svar på min fråga heter det; "Det är dom kvinnliga formerna." BULL!!! Själv skulle jag säga att jag ligger bakom den dramatiska och något tragiska utveckling genom mitt godisätande, icke tränande, min ständiga hårfärgning och mitt soff-liggande. Slafsighet och att prioritera sömn för fixning, det har gått utför mina kära. I en djup stupande nerförsbacke med slut i ett hav, jag är inte redo att bada än.

Därför har jag lagt upp en strategi:

- Godis, kakor, COLA och allmänt skit. Endast tillåtet lördag och söndag.
- Tre träningstillfällen i veckan, eller fler.
- Rejäl klippning av de få slitna stråna på mitt huvud.
- Lämna soffan!!!!!!
- Gå upp kvarten tidigare för ett lite mindre slafsigt intryck.

Det mina vänner är mitt mål de närmaste veckorna, det är dags att ta kommandot igen. SOSIS var det, smal och snygg i sommar. Kanske det fyndigaste min hjärna kokat ihop.. Någonsin. Mår dåligt av denna bilden..... Mitt hat-objekt och min motivation, SATSA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback