Ohhh

Ähh, hon har gjort det igen. Hyr mest troligt in ett kickbox-proffs för en total nerknockning av mig själv eller varför inte en ny dumpad brud med bitch-slap kunskaper, någonting för att återigen tagga till med er.

Fin helg, fantastiskt fin helg. Välbehövlig fest i lördags och en Ikea/Väla tur precis som vanligt. Söndag sedan, HIF - vinst, återigen Ikea och slutligen hangout hos Gabbe. Åhh Sara finis, kul att se dig igen!

För att rycka in på nutid; Min dag har varit skit. Vaknade med helvetes migrän, den värsta på länge. Tog sovrekord, ända tills tolv snusade jag. Usch, hade sedan mer eller mindre spenderat dagen i sängen. Inget plugg, "jättebra". Godis, check. Ähhhh, längesen jag mådde så kass fortfarande inte på topp. Halloween makeup imorgon, vill vakna pigg!! Fy för denna dagen. Avslutar den med ett Paradise avsnitt och hälsar mig själv välkommen åter här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback