Ohhh, think I'm high

Är ej säker på min bästis, är det Colan, min holy bibel, jogginget jag konstigt nog tog på mig imorse, chirren eller möjligtvis Marabou?? Jag är kluven, mycket svårt. The voice agerar underhållare, håller mig i min bubbla och tackar gubben i himlen för min Iphone. Vad var mitt liv innan den? Hur överlevde jag?? Mänsklighetens bästa uppfinning genom tiderna förutom möjligtvis hjulet och cola, men annars toppar den. Smygfoto..... Blä på brudarna i sätet bakom!! 1,5h nu på detta relativt skabbiga tåg, inte ens ett 4-säte kunde de klämma fram. Min älskling sviker snart, från 100 ner till 34% sen imorse. Batteri kunde ni grejat en vecka extra med los Iphone dudes. Well, beger mig åter in i tidningarnas värld en sväng. Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback