Meeting

En dag till har passerat, helt utan onyttigheter. Cred hitåt. Mitt orosmoment på praktiken var att min kära eftermiddagspartner slutade och en ny skulle tillkomma, det blev bra. Garvade knappt eller blev avis på NY-jobb på modeveckan. JAG VILL OCKSÅÅÅ.

Morgondagen består av möte följt av möte, känns nästan vuxet. Från morgon till lunch med den nybildade elevkåren, tätt följt av ett mindre roligt möte. Folk använder ej knoppen alla gånger. Hämtar ut mina tågbiljetter och lite mer information angående konferensen i helgen under morgondagen också. Hålleer tummarna för en inte allt för tidigt avfärd fredagmorgon, fortfarande väldigt laddad. Jag syndar garanterat på tågfärden upp och under min vistelse borta i nynäshamn, come on det är inte mänskligt att överleva en tågresa till vår kära huvudstad annars? Vill jag ha en välfungerande hjärna, pigg och fräsch på att lyssna imorgon är det sängen som gäller strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback