Den 2 Oktober 2010



Min enterknapp är sönder, mest troligt av utslitning eller dampanfall. De skedde någon gång under min cykeltur, den kanske också är trött på att fraktas. Det är HIF snart och det är spännande, i vanlig ordning laddar vi upp med en Gun, en Jan tillsammans med deras fikakorg. Snart krängt ett packe Dextro, hyperventlilerar och springer i taket inom loppet av 3 ynka minuter mest troligt. Tackar gud för Linkin Park, Bruno Mars, Usher och alla mina andra vänner på Spotify. Mina kära mandlar, redan större än läkarens ögonbollar någonsin skådat, har väl utökat ytterligare efter min gympa lektion för halsen. Tur huset är tomt på människor och djur, sjunga kan jag. När ingen hör är jag proffs, etta på att listor som går att toppa. Slut på det, farsan har entrat hemmet. Nere på topp tre i Idol direkt, sockerkicken sätter in och jag lämnar er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback