ÅHH

Tycker lite synd om mig själv nu, fritiden idag; 4h. Dödstrött efter dagan, lämna lyan halv nio och var åter tillbaka 8. Ingen ork eller tid för annat trams än tvn, ja matlagning också. Va? Poppa era ögin också? Mina rasa rätt ner i golvet och slungades in igen, men damer och herrar... Jag går från klarhet till klarhet, officiellt har jag nu kirrat pommes. Aningen krispiga, lite på chipshållet. Aningen bruna, men fortfarande mina egna delikata. Sällan smakat godare, tror dock smaklökarna gick rätt i fällan. Hjärnan tricka dom och fick dom stackarna att tro de var goda när det egentligen bara var min egoboost som snacka ljudligt. Matlagningskung, ni ska be mig laga mat och ett år. Riktigt drym ska jag bli, på något sätt. Drömmer mesttroligt om sår och Halloween, ball natt jag ska ha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback