Nov. 28, 2010


Rätt svårt........ Hedoowish


Oanade kreativitetstalanger, waste of chocholate sooous.

USAs huvudstad? Italiens? Frankrikes? Tyskland...?`Låt mig börja här, min geografi är under all kritik. Med andra ord, spelet som gav Jonna bästa förklaringstalang-titeln. När Heddan drar till med vimmerby på "Pippi bor här" börjar man undra. Hur underbar är dom? Min finiisar. Två val ligger jag inne med, antingen myttar jag er långt bakom ljuset eller erkänner jag. Monopol är ett skitspel och jag är värdelös eller har Malin "hor-tur" så vi snackar samma språk, hon och jag.

Matlagning kan komma att bli min deal, grabba kycklingen som det vore en påse godis. Likt best homies rycktes senor och fett bort för att inom kort tillägga fettet genom 5 liter smör. Tänka sig, trashat kyckling OCCCCH stekt. Inom loppet av en kväll.. Visserligen färdig potatisgratäng, burk-bearnaise och vitlökssmör. Damer och herrar, vi gjorde det. En orutinerad sammansvetsad grupp med noll kökserfarenhet, vi gjorde det! Middag bestående av både kött och kyckling för att behaga skaran. Efterrätt, svårslagen även av mästerkockar; Marängsviss! Sura bilar och en chipspåse, kvällen är i hamn.

Herregud vad vi klickar fint vi. Me love uu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback