Snö....

Snö är inget man vill ha. Citerar min polska vän: "Jävla trista väder. Ge mig snö som dom har i stockholm, hihi" MEN HALLÅ???! Snö? Vem längtar efter snön.. Julafton och thats it! Det må vara storm, ja det suger.. Hårt. Dock efterkallar man inte mer kyla, det gör man bara inte Claudia. Be till solgudarna för helvete, att man ska få lära dig allt man kan. Vinterjacka, vantar, hundra liter plagg, förfrusna tår, rinnande smink och kröningar. Är det något du längtar efter goding? Varm choklad-mys och innesittarväder, två positiva punkter. Gottmos.. Ähh du polski, tänk om.

Kommentarer
claudia säger:

Svar på tal ännu en gång? Ärade vän, tur att smaken är som baken. När snön så vackert faller så känner jag mig som i himlen, svävar på söta vita moln. Inget negativt med detta ska du veta. Kyla kan man åtgärda, köp dig en ordentlig vinterjacka och skippa skinnjackan, välkommen till istiden liksom. Slasket kan vi också sluta klaga på, ta på dig några fräsiga gummistövlar och så slipper du bli blöt om fossingarna. Så många svar, och som jag sa. Tur att vi är olika och smaken är som baken. De du, tänk om själv "10% tjeckiska unge"



;)

2010-11-13 | 01:17:53
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback