Mr englishguy?

Hello bank-guys!

Med de orden började jag min muntliga prestentation jag slitit röven av mig inatt för. Nervig och en aning skakig, min tur. Engelska som kanske är mitt hat-ämne (trodde jag), visade sig idag för första gången i mitt liv vara roligt. Just det, en redovisning på ett främmande språk och jag älskade det. Awesome!! Fem svensk talade rader någonstans i mitten;

Jag: "Åhh, vad skulle jag säga? Fan, nej jag får ju inte prata svenska.. Förlåt."
Läraren: "Try to figur that out in english.."
Jag: "What should I say, what should I say??"

Dock kom jag in i det igen och jag är för första gången riktigt nöjd med en muntlig prestentation i engelska. Några eehh..ehh.. wait, det får man räkna med!! Om det var bankmän hade det köpt min idé med hull och hår.

Kommentarer
Anonym säger:

Svar på tal: Jag går i skolan mer än dig säkert ändå så stfuuuuuuuuuuu!!! ;)

2010-11-11 | 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback