Gaga, hello goodbye

"Heeeeey! Ligger här, avis som satan. Fruktansvärt fett det kommer bli, du kan väl ringa och äckla mig med hur bra och sjukt galen miss Gagas konsert var imorgon???! Ikväll är du inte på min topplista, blääää för dig!!!!! Puss"

Det är en bitter själ som klickar iväg ovanstående sms, djuriskt bitter. Och en glad HOOOOMO som svarar "Väntar på att hon ska komma in nu, ringer och äcklar dig sen :D:D:D:D:D Pusss" Hata??? Jaaa, fan va svartlistad hon är från mitt hus. Vill inte höra vad jag gick miste om, hur bra det var och hur länge hon ska vara hög på denna konserten. Vilka kickasss klädbyten och mäktiga kreationer hon bar. Lady Gaga alltså, en pinsam miss härifrån och en lyckost/homo/äckel MOOOOE. Ähhh, bittert attt checka Idol nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback