Friiiday

Veckans sista dag består av en ynka lektion, att behöva springa till bussen när första lektionen börjar halv ett är jag rätt nöjd med. Min plan igår var att träna och sola före skolstart idag, hur blev det med det? Jo, sömn och smink fick rädda dagen. Sovmorgonen var bara till att ta tillvara på. Fotografisk bild väntar och därefter mina pinglor och sockerkalas. Lite godis, fika och en mysigt snackis. Vår lilla trio samlad, weee. Mitt klädval ångrar jag redan, vintern är här och en taskig skinnjacka duger inte längre. Två timmar hade jag på mig imorse och tiden kändes knapp, varför blir man alltid stressad?! Plånbok och nallen är med, dagens två viktigaste. Att batteriet sinar väljer jag att igga totalt. Sista dagen, sista lektionen för v.47. Juleeeen är hääär. Snart, väldigt snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback