Amitiös

Målarmästare? Träningsfreak? Inredare? Kreativitetsmonster? Dratt en dos av varje idag, vill vara ha en släng av arbetsnarkoman också (plugget...). Ett uppmuntrande utvecklingssamtal och amitionen steg genast ynka 0,5%. Ack, vad några vackra ord och en verklighetsupplysing kan ge en lite nytt perspektiv på det inrutade skollivet. Min kreativitet har rusat vilt och gett resultat i ett allför bra rum, hejdå morsan! Lär hänga här och skippa vardagsrummet, allt som fattas är ett kör och jag blir min egen. Diggar de gamla päronen, i måttlig dos. Julklappssnacket dras upp och helt plötsligt får man inte nog av dem, med en extra plockad diskmaskin och ett städat rum kommer ligger man en skugga plus. Ähh, vem lurar jag? Mig själv kanske, diskmaskiner och städning.. Jag har dom på charmen och farsgubben ska väl kunna falla för ett par hundögon. Julen ser ljus ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback