24

TJUGOOOOOOFYRA. JULAFTON VÄNTAR EN TINY, TINY MÅNAD BORT. 

Okeey homies, där släppte jag just dagens nyhet och det mest skräckinjagande faktumet på länge. 3 kursavslut, 3 avslutande betyg. En ångest kallar vissa det, självmordsframkallande är mitt namn på det. Några arbeten kvar för inslevning och dryga månaden på mig att slutföra. Det tightas åt, snaran täpper tätt.

Min FACE-dag flöt på i snabb takt, en makeup av min nya kompanjon och ett tråkigt avslut. Bea slutar, fyy tråkigt. Laughing and learning, kommer sakna dig på min onsdagar!!

Tänkte strukturera upp mitt liv, en planering. Eventuellt checka den pågående ekonomiska krisen på kontot och skriva upp viktiga datum, samla vuxenpoäng helt enkel för att köra det simpelt. Min punkt på utvecklingssamtalet, måste jobba på det. Inköp av kalender och en mer strukturerad Kadanik? Ett nytt jag vilar kanske där någonstans. Hoppfull är allt något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback