Hektisk morgon

Befinner mig i en bubbla, liknande en glaskula i julgranen. Jag hör det jag vill höra och vinner fighter i boxning med mina egna tankar. Sjunger, myser och funderar över morgondagens hektiska morgon. Den bör, helst på en halvtimme innehålla en dusch, frukost, borttagning av 2 dagar gammalt smink, klädval, en datorvistelse och en påbörjan av vandringen upp för backen. Tror jag får utöka mitt tidsschema med en timme för att hinna. Aj det skulle resultera i en uppgång på 06.15. Det mina vänner, existerar inte i min värld. Alltså har jag en hektisk morgon, men en otrolig stress. Djurtempo i backen med en macka i handen, blött hår och ingen make.. Så ser jag resulatet efter den alldeles för korta halvtimmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback