Ursäktar

Jag ursäktar för alla bilder och skit här idag. Känner mig knappt hemma med all färg.. Lovar att skärpa mig. Plottrigt. Dock fortsätter dagen som den börja. Meningslöst inlägg kan tyckas, tror dock det är ett bloggberoende som börjar växa fram. Endast några rader poesi kvar nu dudes.

Anna Anka, checkar in henne i denna stund. Förstår ej hur det kan vara paus såhär efter 7minuter in i programmet. Come on! Garvar hysteriskt åt Magnus och funderar på livet som Annas assistent. Självförtroendet måste sjuka som en sten i vatten, att inget ska duga åt denna präktiga kvinna. Dock jag inte annat än stalka hennes program och anse henne som en smart kvinna. Dessutom är hon ägare av en kropp jag mer än gärna tackar jag till vid hennes uppnådda ålder.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback