Uppdrag; Cykelkorg

Största delen av dagen är avdaskad. Stadstrippen resulterade i undanlaga plagg, då kortet är spärrat efter bestulningen. Otippad färgval på min bikini som föll mig i smaken idag.. Black is the shit. Vi kände båda att en bikini satt fint såhär i sluttampen på vårt stora förbud. Så jävla trimmade vi blivit under denna period! Så hostar vi i kör allesammans. Jag tycker om min vän, hon är fin. Våra båda plånböcker strejkar förtillfället men vi njuter av stadslivet. De där jordgubbarna i solskenet fick vänta. Satan, det rycker att packa en korg med godssaker och bege sig ner på Grönan. De omtalade vuxenpoängen får återigen påökning.

Jag behöver just det, en cykelkorg i trä. En charmig helt orginell träkorg. Men det tycks ej finnas på Sveriges marknad.. Suck och tvi, därför ger jag mig ut i desperat sökning på webben nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback