Starkt team

Jagb känner att jag boundar alltmer med min webcam. Snart går vi kanske hand i hand och jag förgyller era dag med min ego-boost. Precis som vanligt nuförtiden ser jag allmänt skabbig ut, trots mitt löfte om att börja snygga till fejja lite. Allmänt deppig pose-bild för ni ska känna er in i min ångest.

 

Jag jag snackar ångest för en skoldag edast bestående av 1 lektion. Dock 3timmar lång. Det inne bär att inom loppet av fyra timmar är skoldagen avklarad och jag har vackert traskat hem för att möta den underbara solen som spruckit upp lagom till min vandring. Hoppas den högre makten ser min önskningar. Lite energilampa och dagen skulle genast kännas lättare. Hivar nu i min prylar i en enda röra, drar på mig nåt otroligt bekvämt och kilar sen redo för en ny dag ut i den förorenade luften. Jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback