Powerpoint; Check!

Mitt nattliga slit lönade sig, med någon skallranderöst och aningen slafsigt intryck är den nu avklarad. Dagen till ära försov jag mig, dock ej så hårt att jag kom försent. Det där med försovning långt in på dagen är inte min grej. Med endast halvtimmen före avgång, proriterade jag frukost och en extra genomgång inför morgonens happening. Duschen fick med andra ord vänta, så med skabbigt hår spatserade jag uppför Bergaliden. Anlände gjorde jag iförd converse och tjocktröja med huvan uppe. Lika bra att får det överstökat gick tankegången, när jag av egen vilja anmälde mig att börja. Bockar av ännu en uppgift och inser att det inte är orimligt många att bocka av före sommaren.

Den estetiska verksamheten blir idag dusch, tätt följd av mat. Nej, dudes jag skiter ej i skolan. Jag jobbar hemifrån.. Skoldagen fortsätter 12.40 enligt mina beräkningar, i feel good.




Okej hyfsat gay med långa naglar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback