Hjärnlig fördröjning

Insåg just att ett muntligt föredrag imorgon präglar min förmiddag. I nästan tanke inser jag att det är två muntliga föredrag som präglar min förmiddag. Sekunderna därefter slår det mig att det ena fördraget är det avgörande power point arbetet före avslutad kurs. Känslan är god, om det hade varit för två veckor sen jag hade popcornkokning i skallen. Dock är dagen D imorgon, natten blir lång. Att min tv-kväll skulle rubbas kommer inte på frågan, i vanlig ordning är jag insugen i dumburken efter klockan slagit 20.00. Ser ingen omöjliget att kirra detta, bara en ork som ständigt tjatar nej. Ska bli utsedd vinnare i battlen och stå med guldmedalj i munnen på prispallen. Månens sken kanske bär med sig styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback