Granny

Efter att mer eller mindre, spenderat 36 timmar liggandes beslutade jag mig att faktiskt spatsera upp till mormor. Dammsugaren rök fram och i ett avslappat tempo var det snart avklarat, då återstog svabbning.. Är det rätt? Det där med städ-termer är inte min starkaste sida. Kök, badrum och hallen kirrad på kvarten. En kanna isvatten satt inte helt fel på den soliga balkongen med ett malande huvud. Mysig lite pratstund med min kära mormor och en påökning till min kassa. Nu visar månadens kvarlevor alltså 155,50kr.. Feels good. Valsade mig långsamt ner mot stan och drog på leendet när man möts av stadsparken full av människor på filtar i solen. Den där energilampan kan väl se till att cribba här nu några månader.

Ryckte shortsen idag och flashade vilt min bleka ben för allmänheten. Att det skulle dröja till den 20 Maj för detta, skamligt 2010.


Kommentarer
clådde säger:

hahaha du ser ut som en turist med din lilla väska, brillorna och hatten :D

2010-05-20 | 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback