Good morning





Sovande pinglor. Eller bara fallna änglar. Vackra är vi iallafall såhär på morgonen. Suktar knappt efter mat, skulle nog kunna sleva in en häst om det var enda alternativet. Dock hoppas jag på fler alternativt, då far min just nu sprungit iväg för att inhandla min absoluta favorit måltid på dagen. Vi ska kolla fancy sport senare, om två timmar pallrar vi oss i sakta tempo upp för att för att spana in 22 manligheter och en boll. Tjusigt, verkligen. Jag skulle vilja säga att vi ska ägna de 2 timmarna åt frukost ätning. Men jag satsar på att vi snarare behöver spendera tiden, eller iallafall jag åt att få ansiktet att se humant ut. Gårdagens smink långt ner på kinderna och tre hårstrån kvar i flätan. Makeover teamet, ni välkommnas med öppna armar vid uttryckning. Här sitter jag och pladdrar, frukost varre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback