God maybe pissed

Matematik. Intensiv räkning under 90 minuter. Lagget i huvudet efteråt.. Stalkar fråga nr 1, "Vilket tal är 0,1 större än 3,96?" Enligt mig felformulerad och ej förståelig. Skakar det snabbt av mig för att slippa ångesten vid insedda fel, lägger ner diskussionen som bildas efteråt. Hungern frodas i takt med formel1.. Kalkonbaguette tycktes verka 5 andetag. Min figur borde vara mer åt en 300kgs dude med allmänt feta vader med tanke på mitt kostintag. Tankarna på mat valsar i ständig dans dagen i enda.

Låt mig nå mitt slut mål, dagens väderprognos. Onsdag 12 Maj, 2010. Himlen är öppen och töms i snabbt tempo på vatten ner över Helsingborg. Paraply ansågs imorse onödigt här hos Kadanik, ett anseende jag skulle komma att ångra. Dyngsur, genomblöt, kall och med droppande hår entrar jag den gröna farkosten och skakar fram en drypande blöt, halvt trasig 20-lapp. Slår mig ner på min vanliga stol och går in i mig själv ynka 22 minuter.. Rusar och känner stänket efter mig, slängade blött hår fastnar längs ansiktet. Slowmotion på den normalt 2minuter långa vägen och sen möts av en värmande kopp för själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback