Ego boost





Well, webbisen på min kära fars dator tycks ha en squeesande effekt. Alltså mitt fejs är aningen bredare. Min coola vän har nu lämnat mitt crib med ännu ett lyckat resultat av hemma färgning. Började smida planer angående de närmsta dagarna, kan bli en god weekend.

Angående mitt trollerufs ovan. Jag  sov helt enkelt med en hästsvans hyfsat högt upp för att undvika 1. Hår i ansiktet och 2. Slippa känne tottebanden på kudden. Morgondagen kom och jag släppte lös de ynka stråna, slog en snabb span i spegeln och konstaterade "Äh, det får duga." Fan skulle jag ryckt ut plattången och slitit allt mer på mitt redan så skadade hår. Att håret har en tydligen kant efter var gummisnodden klämt åt under min timmar som medvetslös rör mig inte i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback